Näin teet tilauksen

Tilausohjeet

Näin tilaat:

  • Kirjaudu sisään tilillesi, mikäli olet kanta-asiakas. Näin kerrytät bonuksia ostoksistasi. Rekisteröidy kanta-asiakkaaksi täällä>>
  • Klikkaa "Osta" painiketta haluamasi tuotteiden kohdalla.
  • Klikkaa "Lisää ostoskoriin" painiketta.
  • Klikkaa ostoskorissa "Siirry kassalle" painiketta.
  • Tarkista huolellisesti ostoskorin sisältö ja tee mahdolliset muutokset ennen maksamista. Mikäli sinulla on alennuskoodi, syötä se tässä vaiheessa kassalle.
  • Anna sähköpostisoitteesi ja toimitusosoitteen postinumero niille varattuihin kenttiin. Paina "Jatka"  ja näet alueesi toimitustavat. Tutustu toimitustapoihimme täällä >>
  • Valitse listauksesta sinulle sopivin toimitustapa. Paina "Maksa tilaus".
  • Täytä yhteystietosi ja klikkaa "Jatka"
  • Valitse maksutapa. Tutustu maksutapoihimme täällä >>
  • Klikkaa "Osta".
  • Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen tekemästäsi ostoksesta. Tarkista tarvittaessa myös Roskaposti-kansio. 
  • Huom! Jos et saa tilausvahvistusta, emme ole vastaanottaneet tilausta. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluun (puh. 0800 305 305).

Huomioitavaa tilauksiin liittyen:

  • Emme toimita tilauksia ulkomaille emmekä Ahvenanmaalle.
  • Kun olet tehnyt tilauksen ja maksanut sen, tilausta ei voi enää muuttaa eikä peruuttaa. Toimitetulla tilauksella on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Lue lisää vaihto- ja palautusoikeudesta täältä >>

Kuinka tehdä tilaus ja maksaa ostos Mustin ja Mirrin verkkokaupassa? ? Lue ohjeet täältä!