Kysymykset ja vastaukset

Tältä sivulta voit nuuskia vastaukset yleisimpiin kysymyksiin kanta-asiakkuuteen liittyen. Jos et löydä etsimääsi, voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 0800 305 305 (puhelu on ilmainen) tai asiakaspalvelu@mustijamirri.fi.

Bonukset

Mistä näen kertyneen bonuksen?

Kertyneen bonuksen näet kirjautumalla sisään nettikauppaan ja klikkaamalla bonuspisteet-linkkiä omat tiedot -osiossa tai kysymällä ja näyttämällä kanta-asiakaskorttiasi myymälässämme.

Miten bonuksia voi käyttää?

Kertyneen bonuksen voi käyttää ostoksiin Musti ja Mirri -myymälöissä kanta-asiakaskorttia/numeroa ja henkilöllisyystodistusta näyttämällä. Nettikaupassa bonuksen voi käyttää vain kokonaisten eurojen osalta.

Saako bonuksia verkkokaupan ostoksista?

Kun kirjaudut sisään verkkokauppaan ennen ostosten tekoa, bonukset kertyvät automaattisesti.

Voiko perheellä olla yhteinen kanta-asiakastili?

Voi olla. Voit lisätä samassa taloudessa asuvan perheenjäsen omalla tililläsi klikkaamalla ”liitä perheenjäsen” -nappia. 

Asiakaspalvelu

Miten kirjaudun verkkokauppaan?

Paina sivun oikeassa yläkulmassa ”Kanta-asiakas” ja kirjaudu sisään.

Käyttäjätunnus on varattu. En pääse kirjautumaan. Mitä teen?

Paina sivun oikeassa yläkulmassa ”Kanta-asiakas” ja ”Kirjaudu sisään” ja paina  ”Unohtuiko salasana”.

Miten pääsen ostoskorista kassalle?

Rullaa sivua alaspäin. Syötä sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi ja paina ”Jatka”.

Miten valitsen nouto myymälästä?

Valitse ”Nouto Musti ja Mirri myymälästä” ja valitse valikosta haluamasi myymälä.

Kuinka peruutan verkkokauppatilauksen? 

Kun tilausta ei ole vielä lähetetty ja sen tilaksi on merkitty "Vastaanotettu" voi peruutuksen tehdä asiakaspalvelumme kautta. Lähetä sähköpostia osoitteseen asiakaspalvelu@mustijamirri.fi, chattaa kanssamme tai soita numeroon 0800 305 305. 

Mikäli tilauksesi statuksessa lukee "Lähetetty" emme voi suoraan perua tilaustasi asiakaspalvelussa. Hätä ei ole tämän näköinen, sillä voit helposti palauttaa tuotteen lähimpään myymälään tai tehdä palautuksen valitsemallasi noutopisteellä. Palautamme rahat tilauksestasi, kun paketti on saapunut takaisin varastollemme. 

HAU! Mikäli lähetät meille sähköpostia, otathan huomioon palveluaikamme. Jos tilauksesi status on muuttunut "Vastaanotetusta" - "Lähetetyksi" toimi yllä olevan ohjeen mukaan. 

Missä verkkokauppatilaukseni viipyy? 

Mikäli tuotetta on tilaushetkellä varastossa toimitamme tuotteen 1-5 arkipäivän sisällä, riippuen tuotteesta ja toimitustavasta. Lähetämme sinulle sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, kun tuote on toimitettu varastoltamme. 

Toimitusvahvistuksesta löydät seurantatunnuksen, mitä klikkaamalla pääset seuraamaan tilauksesi kulkua. Saman tunnuksen löydät myös kirjautumalla omille sivuillesi tästä. Valitse oikea tilaus ja klikkaa "Näytä tilaus". Klikkaa vihreää lähetystunnusta ja pääset suoraan seuraamaan tilaustasi kuljetusyhtiön sivuille. Kuljetusyhtiö päivittää kuljetuksen lisätietoja sivuilleen ja ilmoittaa sinulle SMS viestillä tai söhköpostitse kun tuote on noudettavissa. 

Tuotetakuut ja tyytyväisyystakuu

Takuu

Valmistaja myöntää osalle myymistämme tuotteista takuun. Takuuaika kerrotaan verkkosivuillamme "Lue lisää"- kohdassa. Valmistaja ilmoittaa mahdollisen takuuajan tuotteelle myös tuotteen mukana tulevissa käyttöohjeissa. Takuuaikana rikkoutunut tuote tulee tuoda tarkistukseen myymälään, tai lähettää verkkokauppaan, jotta vika voidaan tarkistaa ja varmistaa sen kuuluminen takuun piiriin. Takuu ei kata normaalia kulumista tai kuluvia osia. Takuu ei myöskään kata mikäli tuotetta on käytetty vastoin sen käyttötarkoitusta tai mikäli tuote on rikkoutunut putoamisen, tai muun tuotteelle epänormaalin tapaturman seurauksena. Takuu on voimassa ostokuittia vastaan. 

Tyytyväisyystakuu

Musti ja Mirri takaa myymilleen kuivaruoille tyytyväisyystakuun. Mikäli kuivaruoka ei ole juuri sinun lemmikillesi sopiva, voit palauttaa ruoan 14 päivän sisällä ruoan ostosta. Ruokaa tulee olla jäljellä yli 50% pussin koosta. Tuo ruoka lähimpään myymäläämme ja etsitään yhdessä maistuvampi vaihtoehto! Tyytyväisyystakuu on voimassa ostokuittia vastaan.


Ohjeet Aktiivikasvattajalle pentupakkauksien tilaamiseen löydät täältä.