Kysymykset ja vastaukset

Tältä sivulta voit nuuskia vastaukset yleisimpiin kysymyksiin kanta-asiakkuuteen liittyen. Jos et löydä etsimääsi, voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 0800 305 305 (puhelu on ilmainen) tai asiakaspalvelu@mustijamirri.fi.

Mistä näen kertyneen bonuksen?

Kertyneen bonuksen näet kirjautumalla sisään nettikauppaan ja klikkaamalla bonuspisteet-linkkiä omat tiedot -osiossa tai kysymällä ja näyttämällä kanta-asiakaskorttiasi myymälässämme.

Miten bonuksia voi käyttää?

Kertyneen bonuksen voi käyttää ostoksiin Musti ja Mirri -myymälöissä kanta-asiakaskorttia/numeroa ja henkilöllisyystodistusta näyttämällä. Nettikaupassa bonuksen voi käyttää vain kokonaisten eurojen osalta.

Saako bonuksia verkkokaupan ostoksista?

Kun kirjaudut sisään verkkokauppaan ennen ostosten tekoa, bonukset kertyvät automaattisesti.

Voiko perheellä olla yhteinen kanta-asiakastili?

Voi olla. Voit lisätä samassa taloudessa asuvan perheenjäsen omalla tililläsi klikkaamalla ”liitä perheenjäsen” -nappia.