Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi pyydämme ilmoittamaan Mustille ja Mirrille päätöksestä peruuttaa tuote tai koko tilaus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla (asiakaspalvelu(@)mustijamirri.fi). Ilmoitukseksi katsotaan myös tämän peruuttamislomakkeen palauttaminen täytettynä yhdessä palautettavan tuotteen kanssa.
Ohjeita reklamaation tekemiseen:
Tuotereklamaatio
Panostamme laadukkaaseen tuotevalikoimana, mutta aina välillä voi pyrkimyksistämme huolimatta meiltä ostetussa olla huomautettavaa. Tällöin pyydämme, että toimitat tuotteen lähimpään myymälääsi. Sekä myymälästä että verkkokaupasta ostetut tuotteet tarvitsemme myymälään arvioitavaksi. Myymälähenkilökunta tarkistaa tuotteen ja arvioi reklamaatio- ja hyvitystarpeen.
Ostokuitti helpottaa asian käsittelyä, joten se kannattaa ottaa mukaan. Mikäli olet oston yhteydessä esittänyt kanta-asiakaskorttisi kassalla tai ollut kirjautuneena verkkokauppaamme, voi asiakaspalvelumme etsiä ostotiedon myös kanta-asiakasjärjestelmästämme. Mikäli sinulla ei ole ostokuittia tallella, olethan asiakaspalveluun yhteydessä ennen kuin asioit myymälässä.
Musti ja Mirri vastaa tuotteen virheestä voimassaolevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Jos tuotteen todetaan olevan virheellinen, on Mustilla ja Mirrillä ensisijainen oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote.
Toimitusreklamaatio
Toimituksen vastaanotettuasi, tarkasta toimitettujen tuotteiden kunto ja virheettömyys sekä varmistu siitä, että toimitus sisälsi kaikki tilatut tuotteet. Sinun tulee tarkastaa verkkokaupan lähetys (tilattujen tuotteiden kunto) välittömästi vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 vuorokauden kuluessa vastaanottamisesta. Mikäli havaitset poikkeamia, olethan mahdollisimman pian yhteydessä Mustin ja Mirrin asiakaspalveluun (sähköposti asiakaspalvelu(at)mustijamirri.fi tai puh 0800 305 305). Musti ja Mirri vastaa tuotteen virheestä voimassaolevan kuluttajasuojalainsäädännön mukaisesti. Jos tuotteen tai toimituksen todetaan olevan virheellinen, on Mustilla ja Mirrillä ensisijainen oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote.
Voit kieltäytyä vastaanottamasta tuotteen, mikäli tuotteen vaurioituminen on selvästi näkyvissä (esim. tuotteen pakkaus on vaurioitunut). Näissä tapauksissa voit täyttää Postin vahinkoilmoituslomakkeen Postin virkailijan kanssa tai olla yhteydessä Mustin ja Mirrin asiakaspalveluun (sähköposti asiakaspalvelu(at)mustijamirri.fi tai puh 0800 305 305)
Mikäli olet jo vastaanottanut tuotteen ja huomaat, että tuote on vaurioitunut, ota yhteys asiakaspalveluumme ja kuvaile vahinkoa. Asioinnin helpottamiseksi, otathan valokuvia vahingoittuneesta tuotteesta ja lähetä kuvat osoitteeseen asiakaspalvelu@mustijamirri.fi Ilmoitathan sähköpostiviestissäsi tilausnumerosi ja havaitsemasi vaurion tiedot.
Verkkokauppaostosten asiakaspalautukset lähetetään osoitteeseen:
Musti ja Mirri Oy / Palautukset
Pajakatu 2, ovet 2-5
11130 Riihimäki
(Ilmoita palautustunnus: Posti 639124, Matkahuolto 9508234)
Mustilla ja Mirrillä on oikeus kuitenkin pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes Musti ja Mirri on saanut peruutetun tuotteen takaisin tai kunnes asiakas on osoittanut lähettäneensä tuotteen takaisin.
Asiakkaalla on huolenpitovastuu vastaanottamastaan tuotteesta. Asiakas on vastuussa aina tuotteen täyteen hintaan saakka sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.