Ota yhteyttä 


0800 305 305 (puhelu on ilmainen) tai asiakaspalvelu@mustijamirri.fi

Asiakaspalvelu avoinna / Öppet:

Arkisin ma–pe / må–fre klo 10.00 – 17.00

Verkkokauppaostosten palautus 


Verkkokauppaostosten asiakaspalautukset lähetetään osoitteeseen:

Musti ja Mirri Oy / Palautukset Pajakatu 2, ovet 2-5 11130 Riihimäki
(Ilmoita palautustunnus: Posti 639124, Matkahuolto 9508234)


Palautuslomakkeen löydät täältä

Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat 

Jos viestisi koskee ruokareklamaation tekoa, niin pyytäisimme sinua ystävällisesti lähettämään meille alla olevat lisätiedot reklamaation sujuvoittamiseksi:

  • tuotteen nimi
  • eränumero (jos tiedossa)
  • parasta ennen päivämäärä (jos tiedossa)
  • koska tuote otettu käyttöön
  • kauanko tuotetta on käytetty ennen oireiden alkamista
  • miten tuotetta on säilytetty
  • minkälaisia oireita lemmikki on saanut 
  • muita lisätietoja tapahtuneesta (esim. olemassa olevat eläinlääkärilausunnot, tutkimustulokset)

Lue lisää SMAAK herkkä koiranruokaerän poisvedosta täältä >