Kampanjat
Kategoria
Vinkit
Kategoria
Kampanjat
Kategoria
Vinkit
Erikoisruoat koirille
Erikoisruoat kissoille
Eläinlääkäripalvelut
Kategoria
Trimmaus- ja kynsienleikkaus
Terveys- ja hoitopalvelut
AJANVARAUS
Voit varata Mustin ja Mirrin Hyvinvointipalveluissa työskenteleville asiantuntijoille ajan joko verkkosivuiltamme tai puhelimitse asiakaspalvelustamme. Kun olet varannut ajan, saat sähköpostiisi vahvistuksen varauksestasi seuraavan tunnin sisällä. Mikäli varausvahvistusta ei tule, tarkista aluksi roskapostikansiosi. Jos vahvistusta ei silti löydy, olethan puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme: 0800 305 305 (Puhelu on ilmainen.)
Jos saavut eläintenkouluttajalle, voit ajanvarauksen yhteydessä valita, haluatko kouluttajan saapuvan sinua vastaan myymälän ulkopuolelle. Suosittelemme valitsemaan tämän kohdan, jos lemmikkisi pelkää tai ei pidä uusista ihmisistä, koirista tai tilanteista. Lue lisää kohdasta ”Näin lievität lemmikkisi jännitystä”.
SAAPUMINEN
Saavuthan hyvissä ajoin ennen varaamaasi aikaa, jotta lemmikkisi ehtii tarvittaessa tehdä tarpeensa ulos ennen käyntiä sekä rauhoittumaan uudessa ympäristössä.
Useimpien hyvinvointimyymälöidemme edessä on runsaasti veloituksettomia parkkipaikkoja.
Kun saavut myymälään, sinun ei tarvitse erikseen ilmoittautua saapuneesi käynnille. Voit istua odottamaan aikaasi hyvinvointipalvelutilojen edessä oleville penkeille. Palveluntarjoaja kutsuu sinut sisään vuorosi koittaessa.
TÄRKEÄÄ
Huomioithan ystävällisesti, että huoneista poistuvien lemmikkien tai eläinten, jotka odottavat samanaikaisesti vastaanottoaikaansa, ei tulisi päästä tervehtimään toisiaan. Asiakaslemmikki saattaa olla jännittynyt ja stressaantua toisista eläimistä, vaikka oma koirasi olisi ystävällinen kaikkia kohtaan.
Annathan siis toisille oman rauhan ja runsaasti tilaa, jotta tunnelma säilyy kaikille stressittömänä.
NÄIN LIEVITÄT LEMMIKKISI JÄNNITYSTÄ
Jos eläinystäväsi jännittää uusia tilanteita, saat jännitystä lievitettyä helposti seuraavalla tavalla:
Koirat
Kissat
VASTAANOTTOHUONEET
Kaikissa vastaanottotiloissamme käytetään koiraa sekä kissaa tyynnyttäviä feromoneja tai tyynnyttäviä eteeristen öljyjen sekoitusta. Jännitystä ja stressiä lieventäviä tuotteita voit ostaa omaan käyttöösi myymälän puolelta.
Vastaanottotiloissa ei ole muita lemmikkejä samanaikaisesti, eikä niistä ole suoraa näköyhteyttä myymälän puolelle tai toisiin asiakastiloihin. Pyrimme huomioimaan kaikessa toiminnassamme reaktiivisten ja ujojen lemmikkien erityistarpeet.
HUOM!
Jos lemmikkisi jännittää poikkeuksellisen voimakkaasti uusia tilanteita, ihmisiä tai toisia koiria, tai käyttäytyy pelkoaggressiivisesti, voidaan saapumis- ja poistumiskäytäntöjä räätälöidä yksilöllisesti lemmikin tarpeiden mukaan. Olethan tällöin yhteydessä asiakaspalveluumme.
Kaikki palvelumme tehdään lemmikkilähtöisesti, asiakkaan toiveita kuunnellen.
Sydämellisesti tervetuloa!