Kasvattajakerhon usein kysytyt kysymykset

Takaisin kasvattajakerhon etusivulle >>

Yleisimmät kysymykset:

Mikä on pentupaketti?

  • Kasvattaja voi tilata pennuillensa ilmaiset pentupaketit eri vaihtoehdoista. Pentupaketit voivat sisältää ruokaa tai olla ilman ruokaa, sekä voit valita haluatko tilata Musti ja Mirri -reput. Kaikki vaihtoehdot sisältävät pentulaatikot, joissa on hyödyllistä tietoa ja ilmais- sekä alennuskuponkeja uusille kodeille käytettäväksi. Pentulaatikko sisältää myös namipussin.  

Miten päivitän uusimman pentueeni? Voinko tilata pentupaketit ennen pentueen päivittymistä tietoihini? 

  • Tällä hetkellä ainoa tapa päivittää kasvattajatietoihin uusin pentue on laittaa viesti kasvattajakerho@mustijamirri.fi ja ilmoittaa uusimman pentueen syntymäaika ja pentujen määrä. Pentupaketit voi kuitenkin tilata, vaikka uusinta pentuetta ei olisi vielä päivitetty kasvattajatietoihin, niin kauan kuin aktiivikasvattaja-tila on voimassa. Jos kasvattaja on perustason kasvattaja, täytyy odottaa että pentuetiedot päivitetään ja kasvattaja-jäsenyys muutetaan aktiivikasvattajaksi ennen kuin pentupaketit pystyy tilaamaan.

Ovatko pentupaketit maksullisia?

  • Pentupaketit ovat kaikki ilmaisia kasvattajakerhomme jäsenille. Niissä on hinta sitä varten, etteivät muut kuin kasvattajat tilaisi niitä ilmaiseksi. Jos olet kasvattajakerhon aktiivikasvattaja, voit nollata hinnan syöttämällä kassalla annetun koodin (RUOKAPAKKAUS tai KASVATTAJA). Koodi toimii vain aktiivikasvattaja-asiakkaille. Jos koodi ei toimi, tarkista että olet kirjautunut kanta-asiakassivuillesi sisään ja siellä lukee, että olet aktiivikasvattaja.

Saako kasvattaja itse hakea omalle pennulleen pentukupongit myymälästä?

  • Pentulaatikoissa olevat kupongit ovat tarkoitettu uusille pennunomistajille kanta-asiakasetuna, ja kasvattajille tarjoamme omia etuja, joten kasvattaja ei voi käyttää pentulaatikossa olevia kuponkeja. Kasvattaja voi kuitenkin tilata myös omalle pennulleen pentupaketin sisältäen repun, laatikon ja valitessaan myös ruokaa. Kasvattaja voi myös liittyä PentuKaveri-kerhoon ja lunastaa sitä kautta itselleen ilmaisia lahjoja.

Voiko kasvattaja tilata pentupaketteja suoraan kotiin?

  • Valitettavasti tällä hetkellä pentupakettien tilaaminen kotiin ei ole mahdollista. Poikkeustilanteissa kannattaa olla yhteydessä suoraan kasvattajakerhoon kasvattajakerho@mustijamirri.fi

Kasvattaja-alennukseni eivät tulleet yllättäen enää myymälässä, miksi?

  • Yleisin syy kasvattaja-alennusten puuttumiselle myymälässä on se, että kasvattaja on peruskasvattaja. Jos tiedoissa viimeisin pentue on yli 3 vuotta vanha, siirtyy kasvattaja automaattisesti aktiivikasvattajasta peruskasvattajaksi ja alennukset loppuvat. Jos kasvattajatiedoissa uusin pentue ei ole ajan tasalla, ota yhteys kasvattajakerhoon ja päivitämme sen ajan tasalle.
  • Toinen yleinen syy, miksi kasvattaja-alennukset eivät toimi on se, että asiakkaalla on kaksi eri kanta-asiakastiliä joista vain toinen on kasvattaja-asiakkuus. Näissä tilanteissa ota yhteys kasvattajakerhoon ja yhdistämme tilit jottei sekaannuksia tapahdu.
  • Kolmas syy on, ettei tuote kuulu kasvattaja-alennusten piiriin. Vaikka kasvattaja-alennukset ovat hyvin laajat ja kattavat lähes koko valikoimamme, ei aivan kaikista ruoista tai kissanhiekoista anneta alennuksia. Kannattaa tarkistaa kasvattaja-alennusten lista kaikista ajantasaisista alennuksista.

Saako kasvattajan kanssa samassa taloudessa oleva myös kasvattaja-alennukset?

  • Kasvattaja-alennukset ovat talouskohtaisia, eli samassa taloudessa asuvat voivat myös saada kasvattaja-alennukset. Näissä tapauksissa vaatimus on, että toisella henkilöllä on oma kanta-asiakkuus ja se on liitetty kasvattajan kanssa samaan talouteen. Jos samaan talouteen kuuluvalle henkilölle halutaan alennukset, ota yhteys kasvattajakerhoon ja käymme aktivoimassa alennukset.

Kasvattaja-alennukset eivät toimi verkkokaupassa kaikista tuotteista, miksi?

  • Verkkokaupassa on joitain ongelmia kasvattaja-alennusten kanssa, jonka vuoksi ne eivät aina välttämättä tule automaattisesti. Voimme hyvittää kasvattaja-alennukset ilmoituksestasi jälkikäteen tai voit pyytää kasvattajakerholta alennuskoodin, joka lisää alennukset tuotteisiin joiden alennus ei toiminut. Ota yhteys molemmissa tapauksissa kasvattajakerho@mustijamirri.fi.

Tuote oli alennuksessa, miksi en saanut siihen lisäksi kasvattaja-alennusta?

  • Kasvattaja-alennus tulee vain normaalihintaisista tuotteista. Jos tuote on alennuksessa ja kuuluu kasvattaja-alennusten piiriin, saat aina paremman alennuksen, mutta "tupla-alennuksia" ei anneta.

Minulla ei ole ollut vielä ensimmäistä pentuetta, voinko silti liittyä kasvattajakerhoon??

  • Voit liittyä kasvattajakerhoon vaikka ensimmäistä pentuetta ei vielä ole ollut. Tässä tapauksessa sinut liitetään perustason kasvattajaksi. Näissä tapauksissa liittyminen kanta-asiakassivun kautta ei ole mahdollista, joten laita liittymispyyntö suoraan kasvattajakerhon sähköpostiin. Liitä mukaan todistus kasvattajanimestä tai joku muu kuva, mistä näkyy sinulle myönnetty kasvattajanimi. Muista mainita myös mitä rotua/rotuja kasvatat, mahdollinen kotisivujen osoite sekä ruokamerkki, jota ensisijaisesti käytät.

Miksi kysytte käyttämääni ruokamerkkiä? Entä miten ilmoittamani ruokamerkin?

  • Kasvattajat, jotka käyttävät ensisijaisesti pentupakkauksissa olevia ruokiamme (Nutrima, Purenatural tai Brit Care), voivat tilata näitä ilmaiseksi pentupakkauksiinsa. Jos olet ilmoittanut käyttäväsi jotain näistä kolmesta ensisijaisesti, voit tilata pentupaketit ruoalla. Jos taas käytät jotain toista ruokamerkkiä, voit tilata pentupaketit ilman ruokaa. 
  • Jos haluat vaihtaa ilmoittamasi ruokamerkin, ota yhteys kasvattajakerhoon kasvattajakerho@mustijamirri.fi
  • Jos olet ilmoittanut käyttäväsi esimerkiksi Nutrima-merkkiä, mutta haluatkin tilata yhdelle pentueelle toista ruokamerkkiä vaikka Purenaturalia, tämä on mahdollista ja sallittua. Sinun ei tarvitse ilmoittaa tästä erikseen tai vaihtaa ensin tiedoissasi olevaa merkkiä

En huomannut, että pentupaketit voi tilata ruoalla ja tilasin ne nyt ilman. Voinko vaihtaa tilaustani?

  • Voimme tilata näissä tapauksissa ruoat sinulle erikseen. Ota yhteys kasvattajakerhoon kasvattajakerho@mustijamirri.fi ja laitetaan sinulle ruoat erikseen tulemaan

Takaisin kasvattajakerhon etusivulle >>