Kasvattajakerhon usein kysytyt kysymykset

Mustin ja Mirrin kasvattajakerho

Takaisin kasvattajakerhon etusivulle >

Yleiset kysymykset:

Miksi en saa uutiskirjeitä tai kampanjoita kasvattajakerholta?

  • Todennäköisesti sinulla on tiedoissasi markkinointikielto, jonka vuoksi emme voi lähettää sinulle kasvattajakerhon uutisia, tärkeitä tietoja jäsenyydestäsi tai kampanjatietoja. Myös jos olet kieltänyt markkinoinnin, et saa henkilökohtaisia kasvattaja-tarjouksia tai tietoja niistä. Markkinointiluvan voi antaa kirjautumalla kanta-asiakkaaksi ja muuttamalla yhteystiedoista markkinointilupa-kohtaa.

Miten päivitän uusimman pentueeni? Voinko tilata pentupaketit ennen pentueen päivittymistä tietoihini?

  • Uusimman pentueen voi ilmoittaa itse omien tietojen kautta helpoiten, kohdasta "rekisteröi uusi pentue". Pentupaketit voi kuitenkin tilata, vaikka uusinta pentuetta ei olisi vielä päivitetty kasvattajatietoihin, niin kauan kuin aktiivikasvattaja-tila on voimassa. Jos kasvattaja on perustason kasvattaja, täytyy odottaa että pentuetiedot päivitetään ja kasvattaja-jäsenyys muutetaan aktiivikasvattajaksi ennen kuin pentupaketit pystyy tilaamaan.

Minulla ei ole ollut vielä ensimmäistä pentuetta, voinko silti liittyä kasvattajakerhoon?

  • Voit liittyä kasvattajakerhoon vaikka ensimmäistä pentuetta ei vielä ole ollut. Tässä tapauksessa sinut liitetään perustason kasvattajaksi. Näissä tapauksissa liittyminen kanta-asiakassivun kautta ei ole mahdollista, joten laita liittymispyyntö suoraan kasvattajakerhon sähköpostiin. Liitä mukaan todistus kasvattajanimestä tai joku muu kuva, mistä näkyy sinulle myönnetty kasvattajanimi. Muista mainita myös mitä rotua/rotuja kasvatat, mahdollinen kotisivujen osoite sekä ruokamerkki, jota ensisijaisesti käytät.

Miksi kysytte käyttämääni ruokamerkkiä? Entä miten ilmoittamani ruokamerkin?

  • Kasvattajat, jotka käyttävät ensisijaisesti pentupakkauksissa olevia ruokiamme (Nutrima, Purenatural tai Brit Care), voivat tilata näitä ilmaiseksi pentupakkauksiinsa. Jos olet ilmoittanut käyttäväsi jotain näistä kolmesta ensisijaisesti, voit tilata pentupaketit ruoalla. Jos taas käytät jotain toista ruokamerkkiä, voit tilata pentupaketit ilman ruokaa.
  • Jos haluat vaihtaa ilmoittamasi ruokamerkin, ota yhteys kasvattajakerhoon kasvattajakerho@mustijamirri.fi tai päivitä uusi ruokamerkki omista tiedoistasi.
  • Jos olet ilmoittanut käyttäväsi esimerkiksi Nutrima-merkkiä, mutta haluatkin tilata yhdelle pentueelle toista ruokamerkkiä vaikka Purenaturalia, tämä on mahdollista ja sallittua. Sinun ei tarvitse ilmoittaa tästä erikseen tai vaihtaa ensin tiedoissasi olevaa merkkiä.

Kysymykset koskien pentupaketteja:

Mikä on pentupaketti?

  • Kasvattaja voi tilata pennuillensa ilmaiset pentupaketit eri vaihtoehdoista. Pentupaketit voivat sisältää ruokaa tai olla ilman ruokaa, sekä voit valita haluatko tilata Musti ja Mirri -reput. Kaikki vaihtoehdot sisältävät pentukansion, joissa on hyödyllistä tietoa ja ilmais- sekä alennuskuponkeja uusille kodeille käytettäväksi.

Ovatko pentupaketit maksullisia?

  • Pentupaketit ovat kaikki ilmaisia kasvattajakerhomme jäsenille.

Saako kasvattaja itse hakea omalle pennulleen pentukupongit myymälästä?

  • Pentulaatikoissa olevat kupongit ovat tarkoitettu uusille pennunomistajille, ja jos kasvattaja ostaa pennun toiselta kasvattajalta ja saa kupongit, voi hän ne lunastaa, tai jos hän pitää itselleen pennun omasta pentueesta. Kuponkeja voi kuitenkin käyttää vain 2 kuponkia/vuosi ja kasvattaja ei saa lunastaa esimerkiksi koko pentueelle kuponkeja vaikka antaisi nämä tuotteet pentujen mukana. Väärinkäytösepäilyistä voi seurata kasvattajan erottaminen kasvattajakerhosta.

Voiko kasvattaja tilata pentupaketteja suoraan kotiin?

  • Valitettavasti tällä hetkellä pentupakettien tilaaminen kotiin ei ole mahdollista. Poikkeustilanteissa kannattaa olla yhteydessä suoraan kasvattajakerhoon kasvattajakerho@mustijamirri.fi ja katsotaan mitä voisimme tehdä.

En huomannut, että pentupaketit voi tilata ruoalla ja tilasin ne nyt ilman. Voinko vaihtaa tilaustani?

  • Voimme tilata näissä tapauksissa ruoat sinulle erikseen. Ota yhteys kasvattajakerhoon kasvattajakerho@mustijamirri.fi ja laitetaan sinulle ruoat erikseen tulemaan.

Kysymykset koskien kasvattaja-alennuksia:

Kasvattaja-alennukseni eivät tulleet yllättäen enää myymälässä, miksi?

  • Yleisin syy kasvattaja-alennusten puuttumiselle myymälässä on se, että kasvattaja on peruskasvattaja. Jos tiedoissa viimeisin pentue on yli 3 vuotta vanha, siirtyy kasvattaja automaattisesti aktiivikasvattajasta peruskasvattajaksi ja alennukset loppuvat. Jos kasvattajatiedoissa uusin pentue ei ole ajan tasalla, ota yhteys kasvattajakerhoon ja päivitämme sen ajan tasalle.
  • Toinen yleinen syy, miksi kasvattaja-alennukset eivät toimi on se, että asiakkaalla on kaksi eri kanta-asiakastiliä joista vain toinen on kasvattaja-asiakkuus. Näissä tilanteissa ota yhteys kasvattajakerhoon ja yhdistämme tilit jottei sekaannuksia tapahdu.
  • Kolmas syy on, ettei tuote kuulu kasvattaja-alennusten piiriin. Vaikka kasvattaja-alennukset ovat hyvin laajat ja kattavat lähes koko valikoimamme, ei aivan kaikista ruoista tai kissanhiekoista anneta alennuksia. Kannattaa tarkistaa kasvattaja-alennusten lista kaikista ajantasaisista alennuksista.

Kuulin, että toinen kasvattaja oli saanut kasvattaja-kampanjan, miksi minä en sitä saanut?

  • Kannattaa aina tarkistaa, ettet ole kieltänyt markkinointia, sillä se on 99% tapauksissa syy, miksi et saa kasvattajille suunnattuja kampanjoita tai lahjoja. Mustin ja Mirrin markkinoinnin kielto koskee myös kasvattajakerhoa!
  • Joskus kaikki viestit eivät mene perille tai ne suodattuvat roskapostiisi. Kannattaa tarkistaa omat tarjoukset-sivu josta näkyy kaikki sinulla olevat tarjoukset ja kampanjat. Näissä tapauksissa voidaan katsoa, jos voisimme lähettää kampanjan sinulle myös uudestaan, jos markkinointi on sallittu, mutta et silti ole saanut kampanjaa tai lahjaa.

Saako kasvattajan kanssa samassa taloudessa oleva myös kasvattaja-alennukset?

  • Kasvattaja-alennukset ovat henkilökohtaisia, mutta kasvattajan kanssa samassa taloudessa asuvat voivat myös saada kasvattaja-alennukset. Näissä tapauksissa vaatimus on, että toisella henkilöllä on oma kanta-asiakkuus ja se on liitetty kasvattajan kanssa samaan talouteen. Jos samaan talouteen kuuluvalle henkilölle halutaan alennukset, ota yhteys kasvattajakerhoon ja käymme aktivoimassa alennukset.

Miten kasvattaja-alennuksia tai tarjouksia voi käyttää verkkokaupassa?

  • Olemme muuttaneet verkkokaupassa kasvattaja-alennuksien antotapaa. Jatkossa aktiivikasvattaja-alennus ei tule automaattisesti ostoksiin, vaan se pitää kassalla erikseen aktivoida ostoskorin alalaidassa olevasta "Ethän unohda tarjouksiasi"-kohdan alta. Siellä on kasvattajien jatkuvat alennukset tarjouksina, kuten myös mahdolliset kampanjat. Kun olet valinnut tuotteen ja mennyt ostoskoriin, aktivoi haluamasi alennus.

Tuote oli alennuksessa, miksi en saanut siihen lisäksi kasvattaja-alennusta?

  • Kasvattaja-alennus tulee vain normaalihintaisista tuotteista. Jos tuote on alennuksessa ja kuuluu kasvattaja-alennusten piiriin, saat aina paremman alennuksen, mutta "tupla-alennuksia" ei anneta.

Kysymykset emolahjasta:

Miten saan emolahjan?

  • Kun kasvattaja tilaa pentupakkauksia, tulee emolahja automaattisesti sähköpostilla ja samalla se ladataan asiakastilillesi käytettäväksi. Eli tilaamalla pentupaketit aktivoituu emolahja automaattisesti.

Huomioi seuraavat asiat:

  • Jos tilaat pentupaketteja kerralla useammalle pentueelle, emme voi tietää jos sinulla on useampi emo. Jos haluat kaikille omat emolahjat, täytyy sinun tilata pentupaketit erillisinä tilauksina niin, että tilausten välissä on vähintään 2 päivää aikaa.
  • Jos sinulla on markkinointikielto, et voi saada emolahja-sähköpostia eikä tarjous aktivoidu sinulle. Sinun pitää hyväksyä markkinointi ja sitten tehdä pentupaketti-tilaus.
  • Jos pyydät kasvattajakerhoa tekemään pentupaketti-tilauksen puolestasi, et saa emolahjaa, sillä sitä ei ole mahdollista aktivoida manuaalisesti.

Takaisin kasvattajakerhon etusivulle >